duminică, 14 decembrie 2008

sort of..leapsa?

From hybrida . So, it goes like this, din cate am inteles:
Me is Disi, de la disidenta, de la luna amara - dizident . Bili mi-a spus first time like that and I loved it. Me is a kinder, a kid, copilu' , bebe, oricum vrei sa-i spui. Ador sa ma joc, in toate sensurile imaginabile, propriu, dar mai mult figurat.
Pe scurt, povestea "vietii mele" ar fi perfect descrisa de catre psiholoaga like this : " Tu esti o placinta care sta intr-un fotoliu mare si pufos, in dreapta ta o ai pe doamna cucoana Lene si doamna cucoana Comoditate.De ce sa faci un efort sa pleci de acolo daca ai si prietene?" Comoditatea mi-a absorbit mintea si trupul si nu ma mai despart de ea.Lenea..o avem cu to(n)tii.
Tind sa cred c-am fost a wise kid( pana de curand, ofc), mi-am pierdut anii cu o groaza de prostii de care nu m-am tinut : tenis, inot, volley, chitara 4 ani, dans sportiv, dans modern, gimnastica, balet, tot tacamul. Ultimul hobby este fotografia, de vreo 3 ani, desi suna lame fiindca lately toti sunt niste fotografi impatimiti. Eu, desi am un Nikon D60 absolut genial(trebuia sa ma laud ), m-am cam plictisit. Cum au trecut toate "pasiunile", asa va trece si aceasta, desi nu-mi surade deloc ideea.Totusi, sa revin la ideea de wise kid: familia imi zicea "baba" cand eram mica, fiindca scoteam niste "perle " prea mature pentru varsta mea frageda. Nu mi-am trait copilaria cum trebuia, nici de adolescenta nu ma bucur, eu sunt prea ocupata cu gandurile " ce-ar fi daca..?" si sa reflectez asupra mea si a ceea ce se intampla in jurul meu.
Eu zic ca nu prea ies in evidenta, mi s-a spus ca am un ras foarte haios, nu suport berea, dar sunt pasionata de vinul rosu, imi plac barurile ( not a good one*worried face *) si sa cunosc muuuulta lume interesanta.
Sunt o dependenta de afectiune si de imbratisari fiindca e cel mai normal si simplu mod in care poti transmite caldura interioara.
Foarte mult pentru mine conteaza muzica. In ceea ce fac, cum ma simt, ce gandesc, oamenii cu care stau, categorisirea lor, desi suna ca o idee preconceputa.
Nu sunt deloc priceputa in interactionarea cu oamenii pe termen lung, mi-am pierdut o groaza de prieteni si nu din certuri, but I still want a long and good friendship and relationship too. Pe zi ce trece imi pierd speranta in a le gasi vreodata. Oh, cum am putut sa uit?! Sunt o negativista convinsa!
Words aren't quite enough to describe me and I would always forget something, but mostly this is it.
Duc mai departe Andradei, desi nu mai vrea sa scrie in blog.

3 comentarii:

yogy-as-david spunea...

de ce sa-ti pierzi speranta ? "the rain don't last", Soarele rasare in fiecare dimineata..etc...la la la ... don't worry be happy...hug (simple enough ?), daca tot apuci panta asta descendenta sa ma anunti cand tre' sa pregatesc ciocolata la lingurita si halatul alb, hug

andrada spunea...

placintutza, promit sa onorez leapsa, dar mai tarziu putintel. mi-e asa de lene:))
>:D<

Calypso spunea...

Hmm... nu stiam de ce imi citeam propriile cuvinte. Copil? La mine e kiddo. Lene? Ohh, cat incape! Aceleasi chestii/ hobby-uri de care ma plictisesc repede. Culmea, luni aveam de gand sa ma duc sa imi cumpar o camera digitala..hell, tot ma duc! Fat-frumos? Same here.

"Foarte mult pentru mine conteaza muzica." Mie mi-a fost prea lene sa scriu atat si am tradus-o prin music junkie.

Multe intrebari? Dap. O groaza... ahh si supergirls just fly..We Do! Cred ca si in aceeasi perioada...adica Septembrie. Oricum, am dat cu ochii de mirifica noastra zodie si s-a facut lumina.

Nu stiu ce varsta ai, aammm pardon, aveti...dar imi place,imi place blogul, imi plac cuvintele si cel mai mult titlul.

So, i'm gonna' go now... got to write some.. stuff ( mi-e lene. dar shhh, poate nu aude lenea ca o am )

Nice Blog! Am spus?

OK
Love ya
Buh Bye