joi, 13 ianuarie 2011

You can get what you want or you can just get old

Azi am ajutat un batran cu grave probleme locomotorii sa treaca strada.In loc sa fiu mandra ca in sfarsit sunt de folos cu ceva, oricat de mic acel ceva ar fi, m-a inabusit plansul.
Nu vreau s-ajung in starea aceea deplorabila fara sa-mi dau seama, cu viata intreaga trecuta pe langa mine.Am realizat ca frica mea cea mare legata de viitor se trage din faptul ca nu-mi traiesc prezentul. Momentul de fata(in cazul meu)nu exista pentru a conta, ci pentru a deveni trecut.
Yes, I'm a coward and a quitter. Complain is all I know to do. Orh, women! *rolling eyes*

I wish...

Billy Joel - Vienna

Asculta mai multe audio diverse

3 comentarii:

Cristina Sîmbeteanu spunea...

I so wanna hug you right now!

Disi spunea...

awwww>>>:D<<<

cojo spunea...

plecam de la liceu si o bătrânică stătea la posta, cu o punguliţă în care avea 2 rosii si o pâine. încerca să găsească pe cineva care să o după până la scară.. toţi si-au văzut de treabă si au mers mai departe. mi-am făcut curaj, am luat-o pe sus si am dus-o până la scară. mi-a mulţumit din suflet si mi-a oferit 1 leu pe care nu am putut să-l primesc. am simţit în suflet aceasi chestie pe care o simţi când primesti o notă mare. pe de altă parte însă m-am simţit dezamăgit de cum au reacţionat ceilalţi si de situaţia bătrânei...