miercuri, 24 septembrie 2008

and supergirls just fly

Mi-as dori sa am atata putere mintala si perseverenta plus multe alte calitati incat sa fac ceea ce-mi propun sau chiar doresc. La mine , din pacate, mai toate dorintele raman in acelasi stadiu, neimplinite. De cele mai multe ori, daca mi se implineste vreun vis sau vreo dorinta arzatoare se intampla printr-un fapt suspect si neajutat de catre mine .


Mi-as mai dori sa fiu atat de culta si sa am atata inteligenta incat sa ma uimesc si pe mine insami. Sau sa fiu atat de citita incat sa stiu o multime de quote-uri si de nume de carti ( da, ca-n " Finding Forrester" - revazut azi filmul ). Sa am pur si simplu ceva deosebit cu care sa ma pot lauda, iar chestiunea aceea sa fie atat de speciala incat sa acopere celelalte defecte.


Ma simt o fiinta stearsa, nesemnificativa, un bondoc nedemn de bagat in seama.Copil frustrat care cu toate deformarile corporale ce si le face incearca sa se accepte pe sine, sa-si gaseasca ceva deosebit. Intr-un timp, credeam ca pe dinauntru sunt intr-o mica masura deosebita. Am descoperit ca pana la urma s-a dovedit a fi un defect faptul ca sunt prea sufletista and all that bullshit.


Deci ce-i de facut?! Sa astept. Sa rabd. Sa cresc mare si sa-mi vina mintea de tot la cap si sa ma accept asa, not special, cum sunt. Mai tre sa fie si oameni d-astia, isn't it?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Specialul e in fiecare dintre noi, si exista cu exactitate intr-o particica a omului cu care dam nas in nas dimineata in oglinda. Eu vreau sa cred ca se ascunde in fata noastra, si se dezvaluie in fata altora, a lor, a celor care ne iubesc si vad "specialul'.
Chiar si tonele de defecte pe care le avem cu totii sunt o calitate, ne fac sa fim oameni, iar a fi om e mare lucru. >:D<

hybrid4u spunea...

woman!!!

get a grip. cand te mai sperii asa, te uiti in buletin, tragi aer in piept si iesim la poze. si iti trece. si o luam si pe roscata mica cu noi :>

Bilibistroc spunea...

yipee ka yey !