miercuri, 1 octombrie 2008

dezastrul ce l-a provocat explozia unei vieti

M-am aruncat pentru prima oara cu capul inainte in nestiut. Am riscat pentru ceva ce nu promitea absolut nimic.M-am luptat din greu cu toata fiinta mea,am dus o lupta anevoioasa.Da, intradevar, am obtinut ceea ce am vrut, dar asta doar la suprafata. In profunzime sunt in acelasi punct ca inainte de a incepe lupta. Nu regret chiar atat de mult toata perioada prin care am trecut, fiindca mi-a adus multe lucruri noi, m-am descoperit pe mine, mi-am mai dat seama de cum e de fapt lumea si viata, dar as fi preferat monotonia. Prefer ceva stabil, cu nuante de adventura si naivitate, dar in sine sa ramana tot calmitatea.Un joc, facut din copilarisme si profunzime, seriozitate ascunsa sub zambete, un dans plin de iubire ce izvoraste din noi.

Cum zicea si hybrida, a doua oara nu mai e la fel. S-au pierdut prea multe, iar eu m-am saturat si nu mai am putere sa incerc de una singura sa le repar sau sa le refac. Speranta inca o am, dar visul fara realizare materiala e doar o iluzie. Inca mai vad calea pe care ar trebui sa decurga lucrurile astfel incat sa ma multumeasca oarecum, dar nu am atata putere de convingere si mai ales nu atata incredere in mine incat sa-l aduc si pe el pe acel drum.

Vesnic nemultumita. Oare asta sa-mi fie raspunsul la intrebarile cele mai de pret si cauza a actiunilor mele? Sunt om, vreau mult, mult mai mult si din pacate cer lucruri aproape imposibile, ce le am doar cand visez cu ochii deschisi.

Mi-e groaza de asteptare aia indelungata ce ar putea sa-mi aduca si ceea ce vreau, mai ales fiindca nu pot sa-i stiu sfarsitul , daca voi avea sau nu parte de visul implinit.

Mi-ar placea sa-mi stiu viitorul...sau ceea ce gandesc oamenii. Suna ca un om care nu se bucura de viata, dar cam asa sunt. Monotona, calma si stabila. Sau poate doar nerabdarea mi-a intrat prea adanc in minte.

7 comentarii:

andrada spunea...

asa sunt si eu... si asta ma rodea si pe mine. dar mai bine asa decat sa stim cati ne urasc si cand vom muri.

si tu esti norocoasa, hun. ai avut parte de experientele astea de acum. chiar daca sunt dezamagitoare. nu are rost sa te agati de un vis sau de o amintire din ceea ce a fost. ele te-au intarit si te-au pregatit pentru viitorul pe care vrei cu atata ardoare sa il afli. nu toti am fost atat de norocosi [ heellooooww! I'm talkin' about me in here :-"]

ma rog...this is like me talking bullshit in the late hours of the night. [nush daca asa e expresia dar ma rog... din nou:))]

nighty night. >:D<

hybrid4u spunea...

so it's over? :|

out of sight, out of mind...?

Mona spunea...

io's total impotriva conceptiei conform careia cea mai frumoasa poveste este aia prima, iar restul este scurgerea a ce mai ramane...c'mon girls, daca ar gandi toti asa ne-am transforma intr-o lume de oameni idioti ce-si rateaza iubirea la 19 ani...si n-are cum sa fie, cred ca primesti premiul cel mare abia dupa ce urci tot muntele, nu la poalele lui...
...daca-s mai slaba de nervi ma si sinucid dupa prima iubire nu? ca dupa oricum e ... aceeasi marie cu alta palarie...nup, e o eroare..pe undeva. :)

p.s. disi, ai o exprimare foarte faina.

andrada spunea...

scuze disi ca intervin eu dar n-am ce face dimineata:))

mona, ea cand zice a doua oara nu se refera la alta iubire, ci la a doua incercare de a aduce relatia actuala pe drumul cel bun. >:D<

Disi spunea...

catre Mona: da, andrada are dreptate.Merci pt compliment ^.^

Well, asta-i faza, ca ceea ce scriu poate fi interpretabil fiindca nu spun mot-a-mot despre ce e vorba

Mona spunea...

am facut si eu chestia asta ... de 2 ori chiar, si pot sa-ti spune ca e mai fain a2a oara decat prima pentru ca a2a oara esti poate mai pregatit, dar daca stau sa ma gandesc am luptat atat de mult si m-am obosit atat de tare incat acum...sfarshite amandoua, imi dau seama ca nu a fost decat o stupida incapatanare din partea mea, si poate si o usoara obsesie...
stiu ca din unghiul tau acum nu vezi lucrurile la fel dar cred ca in lumea asta a ignorantei si a vitezei, daca te impotrivesti sa faci fatza devii izolat, inadaptat.
... cred ca oamenii care nu merita efortul, ar trebui dati la o parte imediat... we don't have time.

Disi spunea...

@ Mona :
Eu am facut-o de 3 ori, asta fiind a treia, dar nu am castigat absolut nimic. De fiecare data se inrautateau lucrurile spre sfarsit.Mi-am dat si eu seama de mult ca e doar obsesie si incapatanare, dar tot am continuat, poate tocmai din cauza asta.