vineri, 21 decembrie 2007

madly.

Se zice ca omul la betie e cel mai sincer.cred. anyway, I'm not quite drunk, dar dupa exagerare de vicii , nemancata de 2 zile, cu o durere de cap crunta.. imi dau seama ca am ajuns in pragul disperarii.Consider ca am ajuns in cel mai jalnic mood, psihic vorbind.Ceea ce as avea in minte e mult prea patetic, dar fie.

E numai vina mea.Mereu agravez situatiile, de parca imi place asa, sa ma vad suferind.Ar putea sa fie atat de usor, fara complicatii, but NOT, 'cause we're talkin about me here. Tot eu sunt cea care ma baga tot mai adanc in toata prostia asta.Nu vreau sa vad alta cale.Ma obsedeaza si nu stiu cand am sa pot renunta.E un gol imens in mine, la fel, cauzat de mintea mea.A devenit deja obsessive love, like Treispe said.

M-as lasa si calcata in picioare doar ca sa-mi vad cel mai dorit vis implinit. As da orice.. chiar orice...


PEACE & HUGS

Niciun comentariu: