duminică, 30 decembrie 2007

uita-ne si la sfarsit de 2007

N-ar mai avea nicio importanta daca m-as stradui, macar, sa aflu ca lucrurile poate nu stau atat de rau pe cat le percep eu.Sau da?Nu, ar fi un deranj prea mare, o pierdere de emotii, de timp... mi-e lene.Nici nu mai vreau. Tot eu pierd. Las lucrurile asa cum le am asezate in minte, nu ma mai chinui.

Niciun gand de-al meu n-o sa schimbe lumea, cum nici macar pe mine nu ma poate schimba.

In ultimele zile am observat si eu ca mi-am mai schimbat atitudinea, incep sa inving in lupta cu pasarea aceea exagerata.Inca iubesc lumea, iubesc pe toti din jurul meu si, totusi, ceva ma impiedica sa imi mai pese atat de mult.Oarecum e mai bine asa, desi inca doare...

As avea atatea de spus aproape tuturor care ma cunosc, dar aman gandurile,urmand ca de cele mai multe ori sa le pierd cu timpul.

Trecutul ma bantuie zilnic.Nu-mi trebuie decat o melodie, sau o poza, sau un mic detaliu ca sa imi aduc aminte o intreaga istorie .

Arhhh.. maine e ultima zi din an si totodata cea mai ingrozitoare, in care ma gandesc la tot ce am facut in decursul a 12 luni si cum o sa-mi dau seama ca regret aproape tot .Mi-a lasat si 2007 multe urme, cicatrici chiar, ceea ce inseamna ca n-a trecut pe langa mine, dar nici prea satisfacator n-a fost. Cat de repede a putut trece! It freaks me out!

Sa speram ca anul viitor o sa ne aduca mult mai multe bucurii si ca o sa fie unul mai bun .:)

Happy New Year, all ! >:D<
PEACE & HUGS

Niciun comentariu: