luni, 17 decembrie 2007

printre lacrimi,criza de nervi, durere de cap, melodie de dragoste, ciocolata in exces :
Spune-mi ca tot ce fac nu-i in zadar.
Spune-mi ca nu m-am prostit [pentru tine] fara sa primesc macar o parte din ceea ce vreau.
Arata ca iti pasa, doar atat.Nu-mi spune ca ma comport copilareste si prostesc, fiindca stiu asta deja.
De ce imi vomit sufletul in fata ta cand probabil pana la miezul noptii imi uiti privirea-ngandurata si ochii pierduti in tine?
De ce continui sa imi fac mie rau, hranindu-ma cu speranta desarta ca ai sa-ti dai seama?
Macar de m-as lupta cu mine sa te uit... de fapt, sa te ascund in mine, ca de uitat stiu ca n-am sa te uit nici 10 ani de acum in colo..
Dar nu vreau. Nu. Adorm si ma trezesc tot cu tine-n gand.Raneste-ma.Nu ma lasa tot eu s-o fac.Dezamageste-ma.Fa-ma sa te urasc.Desi n-ar fi o solutie fiindca tot mi-ar pasa de tine.
Nici nu stiu... nu mai stiu...nu mai vreau sa stiu.
N-ar trebui sa-mi bat capul de copil inca prea plapand si prea fragil pentru astfel de absurditati.
N-ar trebui sa-mi pese...

PEACE & HUGS [ hippie soul ^.^]

Niciun comentariu: