luni, 4 februarie 2008

the NO mood.

Am ajuns sa spun ca nu mai am chef de absolut nimeni. Imi vine sa-i dau pe toti naibii. Nu-mi mai pasa ce fac cu viata lor. Go away and fuck yourselves! Eu.eu.eu. eu. EU am ajuns sa spun ca nu-mi pasa. That's something big.

Imi simt capul greu,casc intr-una, ma simt seaca, fara vointa de a face nimic. Vreau doar sa stau si sa-mi lipesc capul de perete si sa ascult Oasis .Da. Asa am sa fac.Jucandu-ma cu my camera. Da. Numai ea.

Altceva? Pai..lets see... uhm.. gah... nimic. Astept ziua de maine cu soare(fara dinti) si caldura si fete zambitoare si o stare cu mult peste cea de azi.Cand am inceput sa scriu postul, acum vreo 3-4 ore, chiar aveam idei. I've lost them.

Well, now...I'm leaving.But I'll be back another day. Sorry for posting on such a lame day.

PEACE & HUGS

4 comentarii:

Constantin spunea...

Ce tare esti=))))...:-O

Disi spunea...

really? huh, n-am observat. :)) e chiar cel mai lame post ever :-j

Disi spunea...

hmh. was that ironic? sau pe bune?/:)

Anonim spunea...

Stiai ca sunt milioane de copii pe lume care mor de foame?......Nu am vrut sa te sperii si nici sa te jignesc.....dar eu prefer realitatea cruda asa cum e ea.....Oricum e blog vorba cuiva si potzi sa scrii ce vrei.Si ORICUM esti mai citita ca mine.....Nah din criticat am ajuns sa te felicit:D