marți, 26 februarie 2008

Vreau sa cresc mare!

Ma simt atat de puerila si micuta si prostuta, incat nici mie nu-mi vine sa bag in seama ce scot din capul acesta nepriceput.Mintea se duce in orice coltisor pe care si-l poate imagina, ideile( oricum, lipsite de valoare) se pierd prea des, ratiunea pierduta si ea dintotdeauna, undeva, in vastul vazduh, motive din plin, dar fara pic de sens si asa mai departe.

As vrea sa sar peste toate etapele acestea, din prezent si viitorul apropiat,fiindca nu le vad rostul,sau nu vreau sa le mai simt, sunt doar sa ma inebuneasca, sau cum spun altii " sa ma pregateasca pentru ce va urma".Vreau sa ajung mai repede in momentul in care o sa fiu impacata cu mine insami, fara toate stupizeniile aceatea adolescentine, dar asta o sa dureze ani buni.Pana atunci cred ca o sa ajung sa ma obisnuiesc si o dau in alta problema ( ireala ).

Trebuie neaparat sa ma lupt cu lenea asta si sa-mi dau ceva de facut incat de scap de toate gandurile acestea aberante si total nepotrivite.Vreau sa ma las sa visez cu bratele deschise, fara pic de teama, sa las in urma orice mi-ar putea darama zborul spre nori. :)

5 comentarii:

Unknown spunea...

De la un prieten de-al lui hybrid.
Scrii frumos ,pozele sunt f dragute ,dar parca predomina prea mult starea de sad???

Disi spunea...

:D I know. Asta sunt eu inauntrul meu. Multi care ma cunosc oarecum bine in realitate se mira de ce citesc pe aici :))

Bzzzz spunea...

Huh, de cate ori nu m-am simtit si eu asa... Dar pot sa bat la pariu ca atunci cand vom fi.. "mari" ne vom dori prea mult copilaria inapoi.
Si, hei, astia "mari" parca nu-s la fel de capabili ca noi sa abereze tot felul de nonsensuri.. :D

hybrid4u spunea...

:))))
disi... u are crazy :)))

stop wanting to grow up!!!
cause it basically sucks! adica big time!
enjoy ciutanimea.
cum sa iti spun eu...? tu faci la 15 ani cam ce faceam yo la 16-17. deci oricum ai luat-o porea inainte. baba o sa fii cam toata viata. stii ca de la 18 ani tot inainte o iei si incepe sa se vada.
termina cu graba asta.
nici macar nu ai ajuns inca la liceu.
now there's the pretty life :X

Anonim spunea...

well, fuck teh pretty life. I want to grow up! I need to be a grown up :\