joi, 27 martie 2008

Nici in vis nu as fi avut parte...

De 2 zile consecutiv in concert LUNA AMARA!!!! Mi-au dat lacrimile cand am realizat ca e adevarat.De aici am aflat minunata veste. 2 mai pe plaja in Costinesti, iar 3 mai in Vama Veche in "La Soni". So, se anunta 3 zile purely amazing!!! Stiam eu ca ma asteapta ceva bun, dar nici chiar atat!
Acum mai ramane sa vaz' pe cin' mai corup sa vina cu mine, but everything is set! Daca intervine vreun obstacol, as si pleca d'acasa doar pentru concertele astea doua.

Chiar zilele trecute tot ziceam ca mi-e dor rau de tot de ei si ce n-as da sa-mi cante daily.Hehe, inca o maaaare dorinta implinita.Nu-mi mai trebuie absolut nimic. Asta a semnificat motivarea mea pentru inca o luna.One whole month of pure happiness!

Can't wait to see & hear them live again!!!

si mi se potrivesc atat de bine versurile :
Visele mele se implinesc
Cat bat din palme sau cat clipesc
Respir iubire, mananc iubire
Va dau la toti si va molipsesc
Nimic in lume nu ma opreste
Sa urlu tare "Sunt fericit !"

Later update : Nici nu inteleg de ce ma obsedeaza oamenii astia si munca lor. Pur si simplu numai cand aud o melodie d-a lor, fie ea doar inregistrata, mi se face pielea de gaina si nu ma mai pot controla.Nu mai vorbesc de live ( doar de 2 ori pana acum).Nu inteleg nici cum de a ramas singura formatie care mi-a rezistat in top 3 mai bine de un an jumate, sfidand instabilitatea si extremele fara de care n-as fi eu.

Niciun comentariu: