marți, 11 martie 2008

overjoyed

Yeah, finally!O stare de milioane, in pofida faptului ca nu s-a intamplat nimic iesit din comun zilele astea, rutina-i in floare, dar... something's changed inside of me, for the moment, I guess...inca simt ca mai tot ce-i in jurul meu e faded away, dar macar ma simt pe mine mai aproape de... uhm..mine! haha.

Sunt mult mai multumita de pozele mele, ceea ce-i un huuuge progress!Si-mi place asa... soarele asta! Nu credeam ca poate sa-mi placa atat de tare :) Imi da o stare de permanenta visare si.. guess what? Tot la soare visez.Mai concret, o zi la poalele unui copac, inconjurata de iarba si floricele cu soarele incalzandu-mi pielea si c-o carte buna-n maini...Circles never end.Yep!

Sunt hotarata sa fac cu adevarat ceva, dar pana la a face e cale foaaarte lunga, mai ales cand vorbesc de mine. Si o sa treaca si starea asta si iar n-o sa fac nimic. HaHa.

Mai bine revin la ideea mea, sa astept sa pice cerul pe mine. I won't do a thing.Just wait..and wait...and wait.. and hope for that fuckin' sun I'll never get.Chestia asta ascunde atatea..mai ales la figurat. De fapt, mai tot ce spunem are o multime de intelesuri dar ne este noua lene sa le descoperim si sa ne batem capul..unii renunta chiar si cu lucrurile de sub nasul lor...

meanwhile, losing most of the friends I probably never really had.. and winning.. one new friend.. or two.
Si obsesia muzicala a zilei, desi cam nepotrivita cu mood-ul general. :)

Niciun comentariu: