miercuri, 9 ianuarie 2008

ganduri la lumina lumanarii

Oukey, so, lately m-am axat prea mult pe banalele ganduri numai despre dragoste si toate consecintele acesteia.In lume sunt probleme mult mai mari decat aceasta. Nu ca as fi eu in stare sa dezbat chestiuni de asemenea importanta, dar macar imi tin mintea ocupata cu ele.

Oamenii pur si simplu inceteaza sa mai lupte cu toate dificultatile, doar renunta si lasa lucrurile in voia lor. De ce? Chiar nimic nu merita o infima atentie, pasare? Nu se mai merita sa ai un scop in viata, din care nu speri sa ai castiguri materiale, ci doar sa te bucure sufleteste si sa te simti implinit?

Si toate ideile preconcepute, toate discutiile deja agasante despre pro si contra lucrurilor trendi, aceleasi cuvinte repetate la nesfarsit, infinitatea de vise neimplinite, toate etichetele, strazile pline de noroi, banii, gropile [ la figurat], suturile in fund, exagerarile... tot dauneaza si ne fac sa ne inchidem in noi si sa lasam la suprafata numai chipuri reci , impietrite, fara sa aratam niciun sentiment, bineinteles fiindca exista siguranta ca o sa fim raniti.

Cum ar fi daca toti am fi cum ne-am dori, daca lumea ar fi facuta din toate lucrurile si persoanele care ne plac, daca toti ar fi de acord cu toti, toate s-ar intampla dupa cum vrem, n-ar fi mai rau decat acum? N-ar fi haos? Binele dauneaza la un moment dat...


Pana la urma, drept vorbind, nimeni nu-i multumit de nimic in totalitate.Nici de sine, nici de cei din jur, nici de viata sa, de nimic.Unii se lupta cu drumul spre perfectiune, altii spre fericire, dar majoritatea doar se multumesc prin a spune " Asta e ! ".


Inchei cu versurile ce m-au obsedat de la inceput de an pana acum.. " Sa ne-amintim cum iubim/Garantat o placere carnala/Sa stim macar ce platim" din Indiferent - Travka si altul " Va refuz, va acuz, va detest, va blestem pe voi si zilele mele ce pier " din Noapte - Travka.


Peace & Hugs

Niciun comentariu: