joi, 24 aprilie 2008

Doi zece

Titlul reprezinta ce zic cei de la Luna Amara la proba de microfon, iar la concertul trecut au spus-o in continuu minute bune. hehehe
Well, dupa 5 zile de la concert, imi fac curaj sa-mi exprim nemultumirea totala. Habar nu am ce s-a intamplat, daca a fost vina organizatorilor sau altceva, dar concertul Luna Amara ( de fapt era chestia aia cu strangerea electrocasnicelor uzate or shit
) nu m-a multumit deloc,chiar am fost profund dezamagita.

In primul rand, atmosfera a lasat de dorit, nici macar Mihnea cu discursurile lui disidente nereusind s-o salveze. Apoi, faptul ca Luna Amara a cantat prima, in deschidere, ceea ce m-a uimit fiindca nici eu, nici multi altii nu ne-am fi asteptat la asta, ci chiar sa fie printre ultimele trupe.Rromii mici si alti cativa mai albi, dar tot mici( a se citi puradei, pe scurt)formau primele randuri in fata scenei. Ce sa te mai bagi, ce sa mai speri la un pogo mic, mi-era oarecum incomod sa fac si furie. Stranse in fata maxim 20 de persoane ascultatoare ale formatiei( adica exceptand pe cei care au venit gura-casca), restul de vreo maxim 50 insirati prin platoul de la cdc si televiziunea cu ochii ( a.k.a. camerele de filmat) pe noi, astia care dadeam sufletul din noi cantand, sarind, traind muzica, n-a iesit prea bine.
Am dat vina pe faptul ca nu a fost mediatizat si ca a fost gratis. As fi preferat de o mie de ori sa fi platit bilet, decat sa stau cu puradeii la picioare si camerele de filmat pe parul meu in plina furie. M-am simtit aiurea rau si nu puteam sa ma manifest cum as fi vrut, desi am facut furie de nu-mi mai puteam mentine gatul drept dupa *rofl*.
Macar, membrii trupei s-au ridicat la standardele obisnuite, fiind absolut geniali *daydreaming*, dar pana si Mihnea intreba ironic " Atati rock-eri sunteti voi in Constanta ? "razand. Yah, right!
S-au cantat si piese pe care nu le-au cantat data trecuta in taclale, numai piese vechi si cu mult mesaj, incat sa aiba legatura cu evenimentul la care participau. Nu le mai tin minte in ordine, dar au fost cam asa: Albastru, Dizident, Gri Dorian, Folclor ( unde Mihnea iar a improvizat, pe teme politice actuale), Somn, Rosu Aprins, Oras, Loc Lipsa.
N-am mai avut nicio traire atat de intensa ca la celelalte concerte, unde mai aveam putin si plangeam de emotie. Daca n-ar fi fost puradeii aia ce mi-au stricat tot cheful, holbandu-se, razand si bagandu-se-n noi, plus prezenta a inca vre-unui "stol" de rock-erasi, ar fi fost aproape purfect. Lumina aia calda de apus,semnele cu degete pe fata ale lui Nick si Mihnea, discursurile dinainte de piese, sunetul chitarilor lui Vali si Sorin. Stelutele de la Vali facute drept autograf, maieul shiecshi al lui Mihnea, trompeta lui, accentul lor de clujeni, autograful la fel ca primul de la Mihnea a.k.a. "Libertate si iubire", cel de la Nick " Don't let your dreams fall asleep".

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

De abia astept albumul nou din toamna.
Si inca mai sper la alea doua concerte de pe 2 si 3 mai. Inca mai astept lume care sa mi se alature. Inca astept, desi nu cred c-am norocul atat de mare incat sa apuc sa-i vad macar in unul din alea doua concerte.

2 comentarii:

herminedirt spunea...

luna amara \m/ io am reusit sa-i iau pt blogul meu un interviu lui razvan ;))

frumos blogul, foarte deranjant insa fondul. pe bune, dupa 3-4 articole citite m-am oprit, ca ma dureau ochii

in rest, keep up the good work

Cristina Sîmbeteanu spunea...

hmm, am fost acolo...
dupa concertul ala respectul meu pt. Luna Amara = 0