luni, 14 ianuarie 2008

fiiiiiinally!

Minunea cea mult asteptata si-a facut aparitiaaa!!!
Chiar zilele trecute ziceam ca vreau un concert buuun rau, iar azi SURPRIIIIIZE. @-) " Ciuciiiii , am auzit ca vine Luna Amara in cc!!! :X " " CEEEEE?:o let me search :-?...[ after some minutes] YEEEEEEES. IT'S TRUUUUEEE. " Deci DAAAAAA. Formatia mea preferata[ si ceea ce o face si mai speciala e ca e de peste un an jumate sub acest titlu, iar la mine mai nici una nu tinea 2-3 luni] viiiine in CTAAAAAAAA. :D Da.da.dadadadadadadaaaaaaaa.
Scuzati pentru Caps Lock si pentru prelungirea vocalelor, dar nici asta nu-i suficient sa exprim bucuria ce mi-a dat vestea aceasta astazi.
Am iesit de sub carapace, dupa luni bune simt ca traiesc iarasi, o bucurie dusa la extrema mi-a cuprins tot corpul, toate gandurile, tot din mine.


PEACE & HUGS

Niciun comentariu: