vineri, 11 ianuarie 2008

Mai vreau...nimic.

O sa stau si-o sa astept pana chiar o sa se intample CEVA.Un ceva care sa ma faca sa-mi pese din nou, sa-mi deschida ochii, sa ma trezeasca. Un ceva maaare si frumos si dragut si de durata. O sa vina... probabil.cred.sper.poate. mda... Iar in asteptarea mea, am sa ma mint ca nu mai vreau nimic, desi pana acum aveam atatea cerinte si de la mine si de la ceilalti si de la tot ce ma inconjoara

Mi-e prea lene sa mai fac eu eforturi, sa gandesc [ sunt destui prosti care o fac], sa-mi bat capul.

Nu mai vreau sa va mai iubesc.Meritati macar? Copacii merita, dar voi? Imi dati oxigen? Fara voi n-as putea trai? Well... poate as reusi.De la voi iau doar afectiune, ca in rest numai ma ajutati, uneori fara sa va dati seama, la autodistrugere[ mult asteptata si dorita ] .

Ma amagesc cu sentimente care nici nu merita, insa fara de care nu stiu ce m-as face. Si mi-e doooor! De.. persoane, sentimente, intamplari, povesti, cuvinte din trecut.Pe atunci nu aveam nevoie de nimic, absolut nimic.

Until brighter future will come I'll be right here, waiting..

PEACE & HUGS

Niciun comentariu: