joi, 31 ianuarie 2008

He/She doesn't.

Daca nici tu nu-mi spui ce gandesti atunci de ce ar mai face-o cineva? Daca nici tu nu-mi spui adevarul, atunci in ce sa mai cred? Daca nici tu nu stai, atunci oare chiar nu merit? Daca nici tu n-ai incredere-n mine, eu de ce as mai avea? Daca nici tu nu crezi ca poti aduce schimbari lumii, atunci mai poate cineva? Daca tie nu-ti pasa de nimic crezi ca nimic nu merita? Daca esti sigur ca totul se termina, de ce nu crezi ca pot exista si inceputuri?Daca nici tu nu-mi dai raspunsuri, atunci de ce as mai spera la ceva concret? Daca nimic nu e definitiv, de ce ar fi ceva permanent?


De ce tot timpul cand spun lucruri negative ma contrazici si-mi zici exact opusul?Crezi ca ai argumente mai bune decat ale mele?Nimeni nu ma cunoaste intr-atat incat sa ma contrazica in legatura cu mine, fiindca niciodata nu mi-am aratat adevarata fata.


De ce-mi spui sa nu-mi pese? De ce-mi spui toate lucrurile ce le stiu deja? De ce nu m-ai crede? De ce ai impresia ca totul se poate rezolva atat de usor? De ce nu crezi ca lucrurile nesemnificative sunt cele care conteaza? De ce crezi ca o secunda iti poate schimba viata, dar nu crezi ca eu te-as putea schimba?


Totul se rezuma numai la tine? De ce minti ca nu-i adevarat? Mereu vrei sa te asculte lumea, sa fie langa tine, dar tu ce dai in schimb? Opusul? Un sut in fund,chiar? Oare cum o fi mai bine, ca tine nepasator si nesimtit, sau ca mine, cum dau ce-i mai bun din mine si primesc contrariul? Sau chiar indiferenta? Uneori gasesc si la partea mea lucruri bune iar la tine parti proaste,iar tu mereu eviti subiecte de genul, care ne-ar putea indeparta pe vecie. Nu vezi cat de nepotrivite suntem, ca fiinte, ca suflete, ca gandire, ca oameni, in toate punctele de vedere?!Mereu sper la ceva mai bun in tine, dar tu imediat spulberi orice gand bun cu un comportament ce-mi provoaca disgratie. Chiar te vreau asa cum esti in mintea mea. Te vreau tu.Fiinta care e langa mine mereu, fie doar cu gandul, fiinta care stie sa bucure de viata, dar nu uita de maturitate, care ar lasa totul pentru mine.Nici vorba. Nu ai fost, nu esti, nu vei fi. Niciodata. Deci, prin urmare, renunt la tine. Renunt a mai spera in ceea ce nu esti. Nu pot continua asa, iesind mereu in pierdere. O sa ma termini. Renunt. La lumea ta, la tot ceea ce insemni pentru mine, pentru oameni.Renunt la atmosfera din jurul tau. Renunt la mirosul tau, la pielea ta.Patrez doar amintirea momentelor in care ma reinviai.

You don't. At all.



Anyway, PEACE & HUGS

Un comentariu:

Zoe spunea...

kick his ass, nu merita..
anyway, frumos scris:)